Zmiany w pracy międzyrzeckiego Urzędu Miasta

Zmiany w pracy międzyrzeckiego Urzędu Miasta

MIĘDZYRZEC PODLASKI W związku pojawieniem się ogniska koronawirusa w Międzyrzecu Podlaskim, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców od 5 do 7 sierpnia (włącznie) wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta.

Przywrócona zostają ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta. Wszelkie opłaty (podatki) należy dokonywać wyłącznie formie bezgotówkowej – przelewem na rachunek bankowy miasta Międzyrzec Podlaski. Wejście na teren urzędu (od ul. Warszawskiej) będzie możliwe tylko w przypadku konieczności osobistego dostarczenia lub odbioru dokumentów, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem mailowo lub telefonicznie.

Wchodząc do budynku należy włożyć maseczkę oraz użyć płynu dezynfekującego do rąk.

Inne sprawy załatwiane będą korespondencyjnie za pośrednictwem operatora pocztowego, mailowo (miasto@miedzyrzec.pl) lub za pomocą platformy ePUAP – http://epuap.gov.pl, godziny pracy urzędu nie ulegają zmianie.

Dodaj komentarz

Komentarze

    Brak komentarzy

Zobacz także: