Co daje pozycjonowanie strony?
Promocja firmy w Internecie od dawna nie stanowi już dodatku do strategii marketingowej, lecz jest jej fundamentem. Nawet usługi, dotychczas uznawane za stacjonarne, obecnie wyszukiwane są przez klientów za pośrednictwem Internetu. Potrzebujesz lokalnego hydraulika lub malarza? Chcesz naprawić zepsutą pralkę? Wystarczy wpisać odpowiednie hasło w wyszukiwarce, a w ułamku sekundy otrzymasz linki do specjalistów z najbliższej okolicy.
Od strony przedsiębiorcy pojawia się natomiast pytanie, jak sprawić, aby klient wybrał właśnie jego usługi, a nie konkurencji? Kluczem do sukcesu okazuje się właściwe pozycjonowanie strony, które zapewni jej lepszą widoczność oferty w wynikach wyszukiwania. Opowiedzmy zatem o podstawowych korzyściach z pozycjonowania, przedstawiając elementy skutecznej oferty.
Zalety pozycjonowania stron internetowych
Zastanawiając się, co daje pozycjonowanie strony, pomyślmy nad własnymi nawykami konsumenckimi. Ile razy zdarzyło nam się zaglądać na drugą stronę wyników wyszukiwania w Google? Badania pokazują, że ponad 90% użytkowników wyszukiwarek znajduje właściwy dla siebie produkt już na pierwszej stronie. Jeśli nie będzie tam linku do Twojej witryny firmowej, pozostaniesz niewidoczny dla większości swoich klientów. Pozycjonowanie poprawia pozycję strony w rankingu bezpłatnych, organicznych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie jest najlepszym sposobem zwiększenia liczby odwiedzin Twojej strony. Większy ruch oznacza lepszą rozpoznawalność Twojej marki i oferty w gronie docelowej grupy klientów.
Specjaliści SEO dokonują analizy strony pod kątem wymogów algorytmów Google. Przeredagowanie treści na stronie i dołączenie do nich słów kluczowych sprawi, że Google otrzyma precyzyjną informację o zawartości strony (oraz jej intencji) i szybciej pokaże ją w wyszukiwarce na konkretne zapytanie. Pozycjonowanie strony internetowej poprawi Twoją rozpoznawalność, która w dłuższym terminie przekłada się na wzrost zysków. Inwestycja w pozycjonowanie przynosi po pewnym czasie zauważalne rezultaty. Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu zwiększysz swoją widoczność w Internecie, poprawisz jakość merytoryczną serwisu i osiągniesz lepszy współczynnik konwersji.
Czy warto inwestować w usługi pozycjonowania strony firmowej?
Wiedząc już, co daje pozycjonowanie strony, odpowiedź wydaje się oczywista – inwestycja w pozycjonowanie staje się kluczowym elementem strategii marketingowej firm, którym zależy na rozwoju. W dobie rosnącej konkurencji nie można sobie pozwolić na zniknięcie w tłumie podobnych ofert. Usługi pozycjonowania strony firmowej wymagają wiedzy i doświadczenia, dlatego warto powierzyć je specjalistom z firmy Artefakt. W ramach usługi pozycjonowania otrzymasz tu audyt SEO, wsparcie dedykowanego specjalisty, copywriting SEO, analizy i raporty na temat skuteczności wdrożonej strategii, a także pełny pakiet usług konsultingowych. Warto zapoznać się z ofertą na stronie artefakt.pl, która zawiera opis kompleksowej i skutecznej usługi pozycjonowania. Pozycjonowanie da Twojej firmie solidny grunt do szybkiej ekspansji na rynku. Nie warto przechodzić obojętnie wobec takiej możliwości.
*tekst promocyjny
Komentarze
Brak komentarzy