Żabka – własny, sprawdzony biznes 'po sąsiedzku'
Grzegorz Jakubowski prowadzi swój sklep Żabka w Siemiatyczach od dwóch i pół roku. Wcześniej pracował jako sprzedawca na stacji benzynowej i jako kierowca ciężarówki. Dziś z sukcesem rozwija placówkę pod zielonym szyldem. Otrzymał od sieci franczyzowej wyposażony i zatowarowany sklep, szkolenia wprowadzające, wsparcie serwisowe czy logistyczne, a także narzędzia technologiczne, które na co dzień ułatwiają mu prowadzenie biznesu. Teraz, inwestując jedynie 5 tys. zł, ty też możesz poprowadzić własną placówkę pod szyldem Żabki w Białej Podlaskiej, Terespolu lub innej miejscowości w regionie.
Pan Grzegorz wspomina: – Przez kilka dobrych lat pracowałem jako sprzedawca na stacji benzynowej, a następnie jako kierowca ciężarówki. Kiedy postanowiliśmy z żoną przenieść się z Białegostoku do Siemiatycz, zaczęliśmy szukać jakiegoś ciekawego i stabilnego zajęcia. Finalnie zdecydowaliśmy się otworzyć sklep Żabka. Prowadzenie placówki handlowej i praca na stacji paliw mają ze sobą wiele wspólnego, więc mieliśmy poczucie, że sobie poradzimy. Poza tym znajomy, który jest franczyzobiorcą w Białymstoku, bardzo pozytywnie wypowiadał się o współpracy z siecią.
Z siecią Żabka łatwiej
Sieć od samego początku otacza przystępujących do niej przedsiębiorców opieką i wsparciem. Na start otrzymują sklep w dobranej i wynajętej przez nią lokalizacji. Nowa placówka wyposażona jest w niezbędny sprzęt, meble i monitoring, a także w asortyment produktowy, w tym popularne wśród klientów marki własne, jak Hot-dog, Foodini, Szamamm czy Dobra Karma. Franczyzobiorcy prowadzą sklep pod znanym przez 93 proc. konsumentów szyldem, a także zyskują dostęp do wieloletniej wiedzy i doświadczenia z sektora handlowego, m.in. w postaci darmowych szkoleń.
Żabka należy do najszybciej rozwijających się sieci handlowych. Do dyspozycji franczyzobiorców jest szereg nowoczesnych narzędzi, a jedną z kluczowych jest aplikacja Cyberstore, umożliwiająca zdalne zarządzanie placówkami: składanie zamówień, sprawdzanie terminu dostaw czy wyciąganie raportów sprzedażowych, przy użyciu smartfona.
Przedsiębiorcy działający pod zielonym logo mogą korzystać z pełnego zaplecza logistycznego, w tym dostaw do sklepów z centrów logistycznych sieci. Otrzymują pomoc ze strony terenowych przedstawicieli: Partnerów ds. sprzedaży czy Trenerów ds. szkoleń. Zyskują również zdalne doradztwo specjalnej jednostki, jaką jest Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, dostępne przez 7 dni w tygodniu, a w razie usterek czy awarii sprzętu – Interwencyjnych Grup Serwisowych.
Sieć franczyzowa Żabka regularnie wprowadza dodatkowe benefity, w tym pakiety zdrowotne, karty flotowe czy sportowe. Aby zabezpieczyć swój biznes, franczyzobiorcy przystępują do zbiorowego, unikatowego na rynku ubezpieczenia, tzw. “Polisy na biznes”, które chroni ich na wypadek niepowodzenia działalności. W niewielkich miejscowościach przedsiębiorcy mogą liczyć dodatkowo na pakiet relokacyjny po przeprowadzce czy samochód do przemieszczania się w ramach programu “Auto na start”.
Jak otworzyć sklep Żabka?
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z przedstawicielami sieci poprzez formularz kontaktowy na: https://www.zabka.pl/franczyza lub dedykowaną infolinię: 800 207 208. Kandydat zobligowany jest przejść proces rekrutacji, na który składają się m.in. spotkania z managerami Żabki czy szkolenia w sklepie trenerskim, z takich obszarów jak sprzedaż, HR czy finanse.
Dodatkowym wymogiem jest rejestracja w CEIDG własnej, jednoosobowej działalności gospodarczej. Franczyzobiorcy Żabki, tak jak wszyscy przedsiębiorcy w Polsce, mają bowiem obowiązek samodzielnego zarządzania kadrami, a także odprowadzania składek ZUS czy opłacania podatków.
Przy rekrutacji do sieci znaczenie ma również duża motywacja, przedsiębiorcza postawa kandydata czy umiejętność nawiązywania przez niego relacji z otoczeniem. Wkład własny niezbędny do rozpoczęcia działalności wynosi zaledwie około 5 tys. zł i jest przeznaczany na zakup kasy fiskalnej i koncesji.
Więcej informacji znajdziesz na: https://www.zabka.pl/franczyza
– Artykuł sponsorowany
Komentarze
Brak komentarzy