Po książki do… Urzędu Miasta

Po książki do… Urzędu Miasta

W związku z rozpoczęciem modernizacji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 3, obiekt został zamknięty na czas prowadzenia robót. Na szczęście miłośnicy dobrych książek nie zostali pozbawieni możliwości ich wypożyczania.

W czasie trwania inwestycji po książki można się zgłaszać (począwszy od 2 stycznia) do tymczasowej siedziby biblioteki przy ul. Pocztowej 8, tj. w budynku Urzędu Miasta. Oto godziny pracy: poniedziałek, środa, piątek – od 9.00 do 15.30; wtorek, czwartek – od 9.00 do 16.00; w soboty nieczynne. Telefon kontaktowy tymczasowy: 576 102 826.

Przypominamy, że realizowany jest duży projekt modernizacji i rozbudowy międzyrzeckiej biblioteki wraz z jej wyposażeniem – w ramach dofinansowania pozyskanego z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa „Infrastruktura Bibliotek 2021-2025”. Będą wielkie zmiany.

Dofinansowanie wynosi 502 665 zł. Inwestycja już się rozpoczęła. Miejska Biblioteka Publiczna w Międzyrzecu Podlaskim powiększy się o nowe pomieszczenia, kosztem pracowni Miejskiego Ośrodka Kultury, które zostaną przeniesione do pałacu Potockich (po zakończeniu jego remontu, a więc w drugim kwartale 2023 r.). W bibliotece powstaną m.in. specjalne strefy dla dzieci, młodzieży oraz seniorów. Lepiej wyeksponowane też zostaną bogate zbiory regionalne. (JK)

 

Dodaj komentarz

Komentarze

    Brak komentarzy