Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych
fot. Pixabay

Na podstawie art. 6 ust. 1 i 2, w związku z art. 5 ust. 1 oraz art. 7 ust. 2, 5 i 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2024 r. poz. 278) Prezydent Miasta Biała Podlaska ogłasza konsultacje społeczne, których przedmiotem jest projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji miasta Biała Podlaska.

Celem konsultacji jest zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag, opinii i propozycji dotyczących zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Katalog interesariuszy obejmuje podmioty wymienione w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji.

Konsultacje społeczne odbędą się w terminie od 1 marca 2025 r. do 4 kwietnia 2025 r. poprzez:

  1. Zbieranie uwag, opinii i propozycji w formie papierowej lub elektronicznej na formularzu konsultacyjnym. Wypełniony i podpisany formularz można dostarczyć:

drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska,

osobiście do Kancelarii Urzędu Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 8, w godzinach pracy Urzędu,

podczas otwartego spotkania konsultacyjnego,

pocztą elektroniczną na adres: rewitalizacja@bialapodlaska.pl,

za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej: Urząd Miasta/skrytka,

za pomocą E-doręczeń na adres: AE:PL-81387-18638-SFDTU-32.

  1. Otwarte spotkanie konsultacyjne ze wszystkimi zainteresowanymi procesem rewitalizacji, w dniu 17 marca 2025 r., w godz. 15.30-17.00, w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, w sali konferencyjnej nr 238, II piętro, podczas którego będzie możliwość wyrażenia uwag, opinii i propozycji do projektu uchwały wraz z załącznikiem.
  2. Zbieranie uwag ustnych do protokołu – w terminie prowadzenia konsultacji, w godzinach pracy Urzędu – w punkcie obsługi klienta (sala obsługi).

Projekt uchwały wraz z załącznikiem oraz formularz zgłaszania uwag, dostępne będą:

w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, w punkcie obsługi klienta (sala obsługi), w godzinach pracy urzędu.

w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Biała Podlaska pod adresem: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/ w zakładce wiadomości i ogłoszenia, na stronie Urzędu Miasta Biała Podlaska https://um.bialapodlaska.pl/ w zakładce konsultacje społeczne oraz na stronie internetowej https://rewitalizacja.bialapodlaska.pl/ w zakładce konsultacje społeczne.

Niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta Biała Podlaska z siedzibą: Urząd Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 83 341 61 00, adres e-mail: sekretariat@bialapodlaska.pl. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Biała Podlaska, jest możliwy pod adresem e-mail: iod@bialapodlaska.pl. Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej www.umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl.

Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

– ogłoszenie płatne

 

 

Dodaj komentarz

Komentarze

    Brak komentarzy