Skuteczna reklama w Gdańsku
Mamy w Polsce kilka takich miast, które niezależnie od tego, czy jest sezon czy nie, to na każdej ulicy można spotkać turystów zarówno w środku lata, jak i w środku zimy. Są to miejscowości turystyczne nadmorskie, na przykład Gdańsk, gdzie turyści przyjeżdżają zarówno latem, jak i zimą – choćby żeby obejrzeć świąteczne dekoracje. Zapewne wiele firm oferujących różne usługi dla turystów w Gdańsku zastanawia się, jak można reklamować się w miarę tanio oraz jak dotrzeć do turystów, zanim jeszcze przyjadą do Gdańska.
W poniższym artykule omówimy, jaka forma reklamy byłaby bardzo ciekawa dla chcących pozyskać turystów firm, zarówno tych z Gdańska, jak i innych nadmorskich miejscowości, czy też innych miast w Polsce, na przykład Krakowa, gdzie ruch turystyczny stanowi istotną gałąź gospodarki danego miasta.
Oczywiście pierwsze, z czym nam się kojarzy reklama ogólnopolska, to prasa, radio i telewizja. Jednak tam ceny za emisję reklam są tak duże, że nie każdą firmę stać na to, żeby reklamować się w sposób ciągły w tego typu mediach. A ponieważ jest to potrzeba ciągła – bo nie wystarczy zareklamować się raz, w jednym tygodniu, żeby przez kilka miesięcy ściągać turystów do Gdańska – to reklama musi być o wiele tańsza, żeby stać było na nią małe firmy transportowe, osoby wynajmujące mieszkania czy restauracje. Jest taka forma reklamy, która spełnia te wszystkie wymagania. Chodzi o pozycjonowanie waszej strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku będzie polegało na tym, żeby wspólnie wytypować hasło, za pomocą którego wasi klienci szukają takiej firmy jak wasza. Na podstawie naszego ponad 20-letniego doświadczenia, informacji uzyskanych od was, a także narzędzi internetowych, które pokażą nam, ile osób wyszukuje dane hasło, stworzymy listę kilku haseł, które będą miały różne poziomy trudności do wypozycjonowania. Niektóre będzie można wypozycjonować łatwiej i taniej, a niektóre drożej i dłużej. Wszystko będzie zależało od tego, ile osób wyszukuje, czyli od popularności danego hasła. Można powiedzieć, że im droższe hasło, tym potencjalnie więcej klientów zjawi się na waszej stronie internetowej.
Po wytypowaniu hasła, które klienci wpisują do wyszukiwarki w swoich telefonach czy komputerach, chcąc skorzystać z oferty takiej firmy jak wasza, wykonuje się optymalizację waszej strony internetowej, tak żeby wysoko merytorycznie oceniła ją wyszukiwarka, a także klienci, którzy wejdą na stronę. I o to przede wszystkim chodzi, czyli strona musi szybko się wczytywać, nawet na telefonach komórkowych, po wpisaniu słowa-hasła, oraz muszą być dostępne wszystkie dane kontaktowe waszej firmy, jak adres, numer telefonu, adres mailowy, zdjęcia, opis merytoryczny oferty.
Pozycjonowanie strony internetowej w Gdańsku albo innym mieście w Polsce, bo nasza firma zajmuje się pozycjonowaniem we wszystkich miastach w Polsce, spowoduje, że gdy ktoś będzie się znajdował nawet setki kilometrów od waszego miasta, czyli na przykład od Gdańska, i wpisze w swoim telefonie hasło z dodatkiem „Gdańsk”, które będziemy dla was pozycjonować, to wasza strona internetowa pokaże mu się jako jedna z pierwszych. Czyli osoba, która będzie dopiero planowała przyjazd do Gdańska, wpisując to pozycjonowane hasło z dodatkiem „Gdańsk”, już wtedy zobaczy w swoim telefonie, tablecie, laptopie, komputerze stacjonarnym waszą firmę jako jedną z pierwszych na liście wyników wyszukiwania.
A co dodatkowo ważne, kiedy ta osoba będzie już w Gdańsku, i znowu wpisze to samo hasło do wyszukiwarki w telefonie czy komputerze, ponownie zobaczy waszą stronę internetową na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Czyli pozycjonowanie strony w Gdańsku czy w innym mieście w Polsce – przy odpowiednim doborze haseł – sprawi, że wasza reklama będzie pokazywała się zarówno tym, którzy fizycznie są już na terenie Gdańska i okolicznych miejscowości, czyli Sopotu czy Gdyni, ale także w odległych regionach Polski, a w niektórych przypadkach odpowiedniego dobrania haseł – nawet w innych regionach Europy.
Jakie są główne korzyści pozycjonowania strony internetowej?
Największą zaletą pozycjonowania strony w Gdańsku czy w innym mieście w Polsce będzie to, że docieracie bezpośrednio do zainteresowanych klientów, którzy wpisali to konkretne hasło. Czyli nie musicie – tak jak przy kolportażu ulotek – robić setek tysięcy ulotek, a potem kolportować ich przez długi czas po całym mieście, z góry wiedząc, że przecież większość tych ulotek zostanie wyrzucona do kosza nawet bez czytania. Przy pozycjonowaniu jest zupełnie inny efekt. Reklama czeka aż ktoś wpisze konkretne hasło, które mamy ustalone do pozycjonowania, i dopiero wtedy pokazuje mu się wasza strona internetowa. Docieramy w ten sposób do już zainteresowanych osób, które o wiele łatwiej będzie namówić na waszą ofertę, jeżeli tylko będzie ona atrakcyjna w stosunku do innych rodzajów reklam.
Niesamowitą zaletą pozycjonowania strony internetowej w Gdańsku czy w innym mieście w Polsce jest też to, że ta reklama dociera do potencjalnego klienta wtedy, gdy on ma czas i chęć rozpatrzeć waszą ofertę. Gdy na przykład w telewizji przerywa się reklamami serial, film albo jakiś program, szansa na to, że ktoś wtedy wyciągnie telefon i szybko wstuka adres waszej strony internetowej, który przed chwilą zobaczył w telewizji, jest bardzo mała. To samo dotyczy reklamowania się na billboardach stojących przy ulicy, albo kolportażu ulotek. Podobnie mało prawdopodobne jest, że ktoś wracając do domu, zmęczony po całym dniu pracy, po wyjęciu ze skrzynki ulotki zatrzyma się i od razu wpisze adres waszej strony, żeby np. zarezerwować obiad w restauracji. Natomiast w sytuacji, gdy na przykład w sobotę w południe zechce wyszukać w telefonie położonej w pobliżu restauracji, to dzięki pozycjonowaniu pokaże mu się wasza restauracja.
Taka forma reklamy jest poza tym bardzo tania – jest to tylko niewielki procent w porównaniu do reklamy w ogólnopolskiej telewizji czy prasie – gdyż za pozycjonowanie płaci się stały miesięczny abonament, niezależnie od liczby kliknięć. Nie trzeba zatem się martwić, że ktoś „wyklika” wam reklamę i wyjdzie drogo. Nie będziecie musieli dopłacać nic poza z góry ustalony abonament, co oznacza, że od początku wiecie, ile zapłacicie.
O tym, że taka reklama jest skuteczna, świadczy chociażby to, że dotarliście tutaj, na tę stronę, wpisując prawdopodobnie w wyszukiwarkę hasło pozycjonowanie Gdańsk. Tak samo klienci będą docierać na waszą stronę internetową, oczywiście wpisując jakieś inne hasło, które sprawi, że trafią do was.
Wszystkie wyceny, które wykonujemy w naszej firmie EBE, są całkowicie bezpłatne. Wyślij do nas teraz mailem swoje słowo kluczowe do wyceny, a my wykonamy dla ciebie szybką, bezpłatną wycenę pozycjonowania twojej witryny firmowej wyszukiwarce Google, tak abyś mógł zobaczyć, jak tania i skuteczna może być reklama docierająca bezpośrednio do klientów, w momencie, w którym mają czas i chęć rozpatrzeć waszą ofertę, a nawet więcej – można powiedzieć, że wręcz żądają w danym momencie pokazania firm z Gdańska czy z innego miasta, spełniających ich oczekiwania na podstawie wpisanej frazy czy słowa kluczowego.
Wasza strona internetowa jest przecież czynna całą dobę. Możecie więc zamienić ją w sprzedawcę swoich usług albo produktów, który będzie dla was pracował całą dobę. Przecież wiele osób dopiero wieczorem siada do komputera czy wyjmuje telefon, żeby poszukać jakiejś usługi czy produktów w Gdańsku czy w innym mieście w Polsce – wtedy, kiedy wasza firma może być już zamknięta. Dzięki stronie internetowej, która jest czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, możecie dalej dokładnie opisać klientowi waszą firmę, pokazać ją na zdjęciach, przedstawić, jakie macie ceny, dać formularz kontaktowy. A jeśli jest to sklep internetowy, to pozwolić mu od razu kupić od was jakiś produkt. To niesamowita nowa możliwość, która spowoduje, że wasza strona internetowa rzeczywiście zacznie zarabiać dla waszej firmy.
Pozycjonowanie stron Gdańsk oraz wiele innych miast w Polsce to reklama, która dociera bezpośrednio do zainteresowanych osób, w momencie kiedy oni tego chcą, jednocześnie za niski, stały miesięczny abonament. Dlatego nie czekaj i bądź tam, gdzie jest obecnie twoja konkurencja i twoi klienci, czyli w wyszukiwarce Google w telefonach i komputerach.
– materiał promocyjny
Komentarze
Brak komentarzy