Czym różnią się tory w nowej inwestycji Poligon 4x4 Offroad Park
Kompleks nazwany Poligon4x4 Offroad Park będzie się składał z 3 kluczowych elementów. Będzie służyć zarówno do jazd hobbystycznie, ale także jako miejsce do testów pojazdów i poszczególnych systemów motoryzacyjnych dla dealerów samochodowych.
Strefy będą różnić się od siebie zarówno poziomem trudności, jak również nawierzchnią. Różnorodność przygotowanych tras pozwoli na pokonywanie ich zarówno SUVami, Crossoverami oraz autami terenowymi.
Tory skonstruowane są w taki sposób by mogły zapewnić niepowtarzalne warunki podczas których można jeździć po wielu przeszkodach, imitujących różne sytuacje, które mogą pojawić się na drodze czy bezdrożach.
Możliwość realizacji motoryzacyjnych przygód na terenie kompleksowego obiektu, jakim będzie Poligon4x4 Offroad Park, dedykowanego jeździe offroad zarówno samochodami, quadami, motocyklami jak również pojazdami UTV, otwiera nowe możliwości przed miłośnikami offroadu w Polsce. Odwzorowane są warunki takie jak w terenie, dlatego na przykład zawodnicy startujący w rajdach będą mogli przetestować wprowadzane w pojazdach modyfikacje.
Poligon4x4 Offroad Park to esencja offroadu. Branża automotive, dealerzy mogą tu przeprowadzać testy i prezentacje, agencje organizować eventy motoryzacyjne czy szkolenia. Miłośnicy jazdy w terenie zarówno na czterech, jak i dwóch kółkach mają szansę, aby realizować w naszym profesjonalnie przygotowanym kompleksie swoją pasję motoryzacyjną w bezpiecznych warunkach przez cały rok. Chcielibyśmy, aby przygotowywany przez nas obiekt wyznaczył nowy kierunek w rozwoju branży offroadu w Polsce, dlatego przy jego realizacji współpracujemy m.in. z licencjonowanymi instruktorami sportów samochodowych i zawodowymi kierowcami. – komentuje Grzegorz Rożalski, inicjator i współtwórca projektu Poligon4x4 Offroad Park, kierowca wyścigowy oraz CEO Emotivo Sp. z o.o.
Tor Prezentacyjno-Treningowy będzie odpowiedzią na potrzeby branży automotive. To idealna przestrzeń do testów pojazdów, jak i poszczególnych systemów motoryzacyjnych oraz doskonałe miejsce do prezentacji modeli aut przez dealerów samochodów, jak i dla kierowców, chcących rozwijać swoje umiejętności. Będzie składał się z placu manewrowego i 20 modułów (o długości 50 do 100m każdy), m.in: wykrzyży, basenów, trawersów, czy podjazdów o wysokości ok. 15m z pochyleniami sięgającymi 60%.
W ramach Trasy Offroad przewidziane jest kilka Stref Freeride, które sprawiają, że 4 km to minimalna odległość, którą będzie można pokonać. Strefy różnią się od siebie poziomem trudności oraz nawierzchnią. Różnorodność trasy pozwala na przejazd zarówno SUVami, Crossoverami, jak i autami terenowymi.
Trzecią częścią Poligon4x4 Offroad Park będzie Tor Quadowy, który będzie składał się z nitki szkoleniowej o długości 430 m oraz dwóch nitek zaawansowanych o długościach 870 i 920 m. Amplituda wzniesień wyniesie 9 m, a czas na pokonanie jednego okrążenia od 3 do 6 minut.
Tory mieszczą się w okolicach Góry Kalwarii, przy węźle komunikacyjnym dróg 50 i 79, teren ma ponad 10 hektarów. W Europie jest kilka takich miejsc, jednak w Polsce będzie to pierwszy obiekt z tak dobrze przemyślaną i zagospodarowaną przestrzenią.
Komentarze
Brak komentarzy