Awaria systemu w punkcie testowym

Awaria systemu w punkcie testowym
BIAŁA PODLASKA Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego poinformowała 3 listopada,że wystąpiły nieoczekiwane problemy techniczne Elektronicznej Platformy Ochrony Zdrowia, obsługującej Mobilny Punkt Pobrań DRIVE-THRU przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym.
– Nad awarią pracuje operator systemu, na którą nie mamy wpływu. Prosimy o cierpliwość a za utrudnienia przepraszamy. O ponownym uruchomieniu punktu będziemy informować na stronie internetowej www.szpitalbp.pl oraz Facebook`u Szpitala – zakomunikował dyrektor.

W ostatnim czasie na forach internetowych pełno było informacji o ogromnych kolejkach ustawiających się przy punkcie testowym Covid-19. Bywały dni, że kolejka sięgała aż do ronda na ul. Terebelskiej. Zapytaliśmy rzecznika Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, któremu podlega bialski szpital, czy jest szansa na zwiększenie liczby punktów testowych.

– Nie są to kompetencje Samorządu Województwa Lubelskiego. Decyzje o uruchomieniu nowych punktów pobrań (w tym w Białej Podlaskiej) podejmuje dyrektor Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, w porozumieniu z wojewodą lubelskim. (…) na terenie Białej Podlaskiej funkcjonują dwa punkty pobrań. Są to: stacjonarny punkt pobrań w WSzS oraz mobilny zespół wyjazdowy w Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ – odpowiada Remigiusz Małecki.

Od ubiegłego tygodnia Mobilny Punkt Pobrań materiału biologicznego przy WSzS do przeprowadzania testu na obecność wirusa SARS-CoV-2 funkcjonuje w godzinach 8-18. – Informację w sprawie wyniku testu można uzyskać na stronie www.pacjent.gov.pl oraz pod nr. tel. 83 41 47 178. Dzięki zmianie organizacji i wydłużeniu czasu pracy kolejka do pobrania wymazu skróciła się. Zmiana organizacji pracy nastąpiła przed wystosowaniem pisma przez posła R. Haidara – poinformowała 2 listopada rzecznik Us.

 

Dodaj komentarz

Komentarze

    Brak komentarzy